Dvoje djece hospitalizirano nakon uzimanja “Snapchat” ecstasy tableta

Ecstasy-Snapchat_1200x630

Policija upozorava građane na opasnost konzumiranja droga

Nakon prošlogodišnjeg upozorenja njemačke policije, ali i slučaja hospitalizacije dviju 14-godišnjakinja iz zapadnog dijela engleske grofovije Cumbria, poznato je da cirkuliraju iznimno jake i opasne po zdravlje “Snapchat” ekstazi tablete.

Policija Velike Britanije, točnije Zapadnog Yorkshirea, na Twitteru je objavila novo upozorenje o žutim pravokutnim tabletama s otisnutim logotipom društvene mreže Snapchat, te upozorila ljude na opasnost konzumiranja droga.

Razlog ponovnog podizanja panike je hospitalizacija dvoje djece u dobi od 12 i 13 godina kojima je pozlilo nakon konzumiranja Snapchat ekstazija. Na sreću, trenutno zdravstveno stanje djece je stabilno i van su životne opasnosti, a u međuvremenu je i uhićen 13-godišnji dječak povezan s nesretnim slučajem.

Podsjetimo kako su pretprošli vikend dvije mlade osobe preminule nakon uzimanja “Heineken” ekstazija, stoga ovakva upozorenja treba shvatiti krajnje ozbiljno.

Širenje informacija i edukacija doprinose smanjenju rizika.